sobota, 14 stycznia 2012

44. Pora zebrać wyszystko do...

...no najwyższa pora to wszystko do kupy zebrać! Już i tak za długo z tym wszystkim zwlekałam. A że i tak po nocach mnie jakaś mara męczy - no kurcze ktoś mi w pokoju ciągle chyrla i nie daje spać od paru dni. Jak nic to muszą być moje owadziory malutkie...
Na razie pozmieniałam parę rzeczy funkcjonalnościowych. Teraz komentować może każdy przechodzień z ulicy i nie musi wpisywać kodu z obrazka - wiem, jak to niektórych denerwuje...
A teraz do rzeczy, jakie plany mam w tym roku - powiedzmy, że na pierwszy kwartał:

1. SAL Wielkanocny 

Do wyhaftowania jest piękne jajo. Jeżeli dobrze się orientuję, to publikacje czynimy wedle postępów :)

2. SAL Świąteczny 2 - no po prostu muszę wybrany schemat dokończyć choćby nie wiem co. Choćby to miałobyć i na wielkanoc razem z jajem ;) i dokończę!

3. SAL Before Christmas - troszkę się późno zapisałam, ale też dam radę. Do wyhaftowania jest przecudnej urody drzewo, a że zawsze jest Before Christmas - czasem mniej, czasem bardziej więc dam radę! :)  (a tak w nawiasie, czy ktoś widział kiedyś brzydkie drzewo??)

4. SAL Kawa - kiedyś dawno temu zobaczyłam ten obrazek. Jest świetny. W planie mam każdą kawkę osobno wyhaftować i potraktować jako podkładki - tylko nigdzie nie mogę znaleźć takich plastików w które możnaby je oprawić... heh...  to jak nam idą filiżanki publikujemy co drugi tydzień począwszy od 9.01





5. SAL pod kapeluszem - prezentujemy każdy wyhaftowany kapelusz - tu jak na razie poprosiłam o przyjęcie do udziału...  Te kapelusze są świetne i mam na nie pomysł - tzn. jak je wykorzystać...



No to jest co robić... Ale najpierw skarpety... A w następnym odcinku będzie o... A! nie powiem, ale zapraszam :)

4 komentarze:

  1. Czeka Cię niezły kawałek przyjemnego haftowania!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Plany fajniusie.

    Podkładki możńa kupić tutaj: http://www.sewandso.co.uk/Products/Square-Acrylic-Coaster__FRA-BSC33.aspx

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. plany rewelacja, po części pokrywają się z moimi :) przyjemnego xxx życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super plany. Ja też kończę drzewko, masz racje Before Christmas jest zawsze.

    OdpowiedzUsuń