czwartek, 2 lutego 2012

57. Kapelusz - SAL Kapelusze

Chyba przez jakiś czas pozostanę przy temacie związanym z nakryciami głowy ;) Dziś będzie to kapelusz z SALu kapeluszowego. Robótka szybka i sympatyczna (kurcze, jak robótka ręczna może być sympatyczna?? ale niech już tak zostanie).
We wstępnej fazie kapelusz prezentował się następująco (kolory znów dobierałam sama, a to z tego powodu iż w domu jest całkiem duży zasób starej (oj starej) ariadny):

Piórka chociaż ładne, nie pasowały do mojej koncepcji - dlatego z nich zrezygnowałam. Zrezygnować też chciałam z kołka na którym kapelusz jest umieszczony:


Po chwili zastanowienia, kołek jednak dorobiłam:

Potem dodałam konturki. Bez nich kwiat (chociaż złożony z 3 kolorów muliny!!) wyglądał po prostu na kremową plamę.

Na koniec, żeby zrekompensować brak piórek dodałam metaliczną nitkę na obrzeżach kwiata:

Tutaj jeszcze jedno ujęcie - chyba lepiej widać nić metaliczną:


Bez piórek kapelusz ten wydaje mi się o wiele stabilniejszy.

3 komentarze:

  1. bardzo ładny kapelusz :) nić metaliczna idealnie pasuje do tego kwiatka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy robisz:-)

    Dziekuję za udział w mojej zabawie:-)

    OdpowiedzUsuń