poniedziałek, 28 listopada 2011

30. Różowe rękawiczki

Jakiś czas temu (będą już ze dwa tygodnie) dla pewnego świetnego dziecka jeszcze lepszej matki zrobiłam rękawiczki - no jakby nie patrzeć dziecko wdało się w matkę :)
Rękawiczki powstały w jeden wieczór, bo rączki na które je robiłam były dosyć małe :) Użyłam różowej włóczki Himalaya HERO i drutów na żyłce nr 3 i pół.
Efekt wyszedł taki:


 i wykończenie
 

 i paluch
 

 a tutaj dla porównania po lewej efekt końcowy, a po prawej pierwsza przymiarka do rękawiczek:
Widać różnice w wykonaniu. Przede wszystkim za wcześnie zaczęłam robić kciuk - w połowie ściągacza. Na szczęście po prawej to wersja robocza, która miała służyć mi jako wymiar łapki Julki :)

Cóż, pierwsze moje rękawiczki które na kogoś pasują.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz