sobota, 5 listopada 2011

22. Listki

 Po pierwsze!: Jakiś czas temu dostałam od Ani przesyłkę. Umówiłyśmy się na prywatną wymiankę :) Ja dla Niej robiłam kapę na łóżeczko, ona dla mnie coś do kuchni. I tak powstała cudnej urody puszka i buteleczka które można zobaczyć na blogu autorki TUTAJ.
Puszka już została zagospodarowana :


I puszka i butelka zdobione są przepięknym i dokładnie wykonanym decu. Rodzinka rozkminiała przez cały wieczór jak to jest zrobione... Aniu! jeszcze raz pięknie dziękuję i przepraszam za opóźnienia!!!

Dyni krzyżykowej nie ruszyłam. Ostatnio na tapecie mam druty. I listki:

żółte: 


czerwone:


żółto-brązowe:


Prawie jak te w lesie:



Po prostu Złota Polska Jesień. Nie  tylko w przyrodzie, ale i na drutach. Ciepła i kolorowa :)
A dla chętnych wzór wg którego robię (ale jak tak patrzę na niego  to chyba troszkę skopany jest)


Wzór nie jest mojego autorstwa. Zdjęcie zrobione ze zdjęcia - jak z resztą widać ;).
To ja wracam do pracy. Może za krzyżyki się wezmę??

2 komentarze:

  1. Gratuluję pięknego prezentu wymiankowego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że puszka jest użytkowana :-) a Ty jak widać stale ręce pełne robótek.. Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń