sobota, 14 kwietnia 2012

98. Zakupy

Miało nie byc zakupów puki nie wyrobię posiadanej włóczki. I nie wytrzymałam. Kupiłam. 3 Motki widocznej na poniższych zdjęciach i druty dziewiarskie:
Do zakupu skłoniła mnie piękna pogoda i wiedza, że w zasobach posiadam tylko wełenki. Kupiłam więc coś co jak widać poniżej ma więcej niż 55% bawełny ;)
Do tego z ostatnich promocji w sklepie LIDL skorzystałam i postanowiłam moją maszynę (:)) wyposażyć w odblaski mocowane na szprychach:
zdjęcie naturalne:

i z lampą błyskową:

i na szprychach:

Jak widać błyszczą :) A ja jestem dzięki temu ciut lepiej widoczna. Ale to tylko i wyłącznie dla mojego bezpieczeństwa :)

3 komentarze:

  1. faaaajne to na szprychy! córci zakupię :)
    włóczka fajna, wcale się nie dziwię, że nie wytrzymałaś ;)
    co z niej będzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak zakupy- dobre na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy zawsze są bardzo pożyteczne, nawet te nie planowane :))

    OdpowiedzUsuń