sobota, 18 sierpnia 2012

148. pół krzyżyka + pół krzyżyka = 1 krzyżyk

Przedwczoraj kupiłam sobie w empiku zestaw do haftowania w skład którego wchodziła mulina, malowana kanwa i schemat. Całość kosztowała 9,90 (kto śledzi krzyżykową grupę na facebooku wie o co chodzi ;)). Na drugi dzień już nie było tych zestawów, ale zaprowadziłam chłopa za rękę w tamto miejsce i mu powiedziałam żeby tam czasami zaglądał :)

Zestaw wyglądał tak:
 Po zakończeniu prac nad woreczkiem (bardzo cieszy mnie to, że Wam się spodobał!!!!!) zabrałam się za hafcik, bo nie wzięłam żadnej robótki z domu, a po podwiązce muszę troszeczkę odpocząć od szydełka ;)
Jak na razie wygląda tak:
 Jutro będę się nim zajmować w pociągu. W trakcie przeglądaniu schematu zobaczyłam takie cuś:
 Dwa półkrzyżyki na schamacie zamiast jednego :) Hmmm... Chyba zrobię jeden :)

Haft docelowo ma się tak prezentować:

A teraz zmykam się picować.

Pozdrawiam

PS. Mój chłop złoty od rana sobie dziś nuci Marsz Mendelssona ;)

4 komentarze:

  1. Taki tani zestaw? o.O
    Ładne tulipanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wzorek. Ja nie znoszę tych półkrzyżyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie pięknie! Pozdziwiam za cierpliwość :-) Pozdrawiam baaardzo słonecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. będzie śliczny hafcik:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń