czwartek, 16 sierpnia 2012

146. Goldwork i szybkie Candy

Wczoraj skoczyłam mój Goldwork - drugi prezent dla Państwa Młodych. Pozostało mi zszycie wszystkiego, wszycie podszewki, wypranie, wyprasowanie, naszycie inicjałów i daty - no może nie w takiej kolejności jak podałam... I czeka mnie jeszcze szybka wizyta w pasmanterii bo nie wzięłam żadnej ciemnej nici ze sobą :/

Efekt wyszedł taki (efekt ostateczny - czyli woreczek - będzie później) - na zdjęciu jest przód woreczka:

 I parę detali. Haft się mieni niesamowicie. Zastosowałam 3 odcienie złota. Trzeci jest praktycznie niewidoczny:


 Ta robotka, jak żadna inna stanowczo wymaga prasowania!


A teraz szybkie Candy! Szybkie dlatego, że do jutra do powiedzmy 15 tej przyjmuję zapisy. Jeżeli Wam to nie sprawia problemów to proszę, żebyście od razu na maila podawały adresy (proszę o to dlatego, że to ma być na prawdę eksperowe Candy - chciałabym, żeby o 16tej paczuszka była już na poczcie!!)
A do wygrania jest jeden numer Haftu Richelieu. W pisemku znajduje się podwójna ilość wzorów (chochlik drukarski sprawił, że są tam wzory również z miesiąca przed!)
 W pisemku są wzorki m.in. na takie urocze woreczki:
 I dla osób które dopiero zaczynają swoją przygodę z tym haftem szkółka:

 arkusze z wzorami do naprasowywania:

Do tego będzie jeszcze woreczek ze słodkościami.
Więc Czas Start! Zapisy pod tym postem, a na maila adres poproszę (adresy niewykorzystane zostaną usunięte z mojej poczty zaraz po losowaniu!!!).
Jeszcze tylko banerek do umieszczenia:


Zapraszam!

4 komentarze:

  1. o, to ja się zapisuję :) już wysyłam adres na maila :)
    www.siostrostwor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie wezme udzial w zabawie ;)
    Juz wysylam adres. Bede zagladac. Świetny blog. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szybkie tępo ale oczywiście się zapisuję:) szczególnie interesuje mnie ta szkółka o tym hafciku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń