niedziela, 3 czerwca 2012

122. Szydełkowy Enterlac 2

Post specjalnie dla Pelasi. Pokazywałam Wam ostatnio moją pracę kocykową. Wczoraj już skończyłam, ale jeszcze muszę wyprać i ponaciągać tego cudaka.
Na początek schemacik (mam nadzieję, że da radę go odczytać. jak nie to krzyczcie postaram się bardziej). Kolorami zaznaczyłam  rzędy. Trzeba pamiętać, żeby obracać robótkę na koniec rzędu. Kropki to oczka łańcuszka, przecinki to oczka ścisłe, "t" to słupki. Strzałki oznaczają kierunek robienia.
A oto jak toto powstawało:
5 oczek łańcuszka (3 + 2 oczka zwrotne)
 2 słupki:
 oczko ścisłe na rogu niższego rzędu:
 2 oczka łańcuszka (tyle robię zamiast jednego słupka)
 słupki:
 i tak dalej. Ze zbieraniem nie powinnyście mieć problemów.

Tym razem to by było tyle. Bloger mnie momentami irytuje. Wiesza się, strony nie chcą się ładować. Na części blogów nie mogę napisać komentarza bo włącza sie biała strona. Są takie dni że śmiga jak ta lala. A są też takie, że brak mi cierpliwości...
Dzięki, że wpadacie i komentujecie :)
Pozdrawiam serdecznie i idę wykończyć moją lejdi a potem w las ;)

1 komentarz:

  1. fajny ten kocyk :) jak już uporam się z prezentowym obrusem to chyba spróbuję, najpierw na poduszki :)

    OdpowiedzUsuń