sobota, 9 czerwca 2012

126. 11 Pytań

Do zabawy zaprosiła mnie TAMI i AGNIESZKA
Zasady zabawy :
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Pytania zadane przez Tami:

1. Książka czy film ? Zdecydowanie książka, chociaż wtedy muszę wybierać: książka czy robótka?
2. Syn czy córka ? To dla mnie nie ważne, ważne żeby zdrowe było ;) chociaż może syn, z kobietami za dużo problemów jest ;)
3. Ryba czy mięso ? Mięso a w szczególności dziczyzna. Nie ma nic lepszego niż dobry dzik albo jeleń na talerzu :)
4. Komedia czy thriller ? Thriller :)
5. Rozważna czy romantyczna ? Rozważna, brak mi odwagi na bycie romantyczną
6. Domatorka czy obieżyświat ? Domatorka, chociaż czasami dobrze jest się gdzieś wyrwać
7. Na zawsze czy na chwilę ? Na zawsze, ważna jest stabilizacja w życiu.
8. Pikantnie czy łagodnie ? Łagodnie. Mój organizm nie trawi pikantnego.
9. Ciepło czy zimno ? Zimno, uwielbiam zimę!
10. Małe czy duże ? Małe jest piękne :)
11. Stare czy nowe ? Stare z doświadczeniem i tradycjami :)

Pytania Agnieszki:
- kawa, czy herbata? - Zdecydowanie mocna herbata
- pies, czy kot? - Pies, pies i jeszcze raz pies
- haft krzyżykowy, czy blackwork? chyba jednak krzyżyki
- dzień, czy noc? Noc w nocy czuję się bezpieczniej (wiem troszkę to dziwne)
- woda mineralna, czy sok przecierowy? woda
- torebka damska, czy aktówka? Aktówka, bo poręczniejsza
- kanwa, czy len? Kanwa, nie mam cierpliwości do lnu jeżeli chodzi o haftowanie
- telefon stacjonarny, czy komórka? Komórka
- list tradycyjny, czy e-mail? Prywatnie list tradycyjny. Stanowczo.
- telewizja, czy internet? hmmmm... Jedno i drugie tak samo niszczy nasze szare komórki. Internet ma jednak więcej zastosowań więc internet
- facebook, czy nasza-klasa? Facebook bo jest tam grupa z haftem XXX ;)

Teraz moje pytania:
1. Bór czy las?
2. Lody czy sorbety?
3. Kawa czy herbata?
4. SF czy fantasy?
5. Bulwy, kartofle, ziemniaki czy pyry?
6. Rzeka czy jezioro?
7. Placki ziemniaczane ze śmietaną i cukrem czy na słono?
8. Przestrzenie zamknięte czy otwarte?
9. Dzień czy noc?
10. Filmy 2D, 3D czy 5D?
11. Płazy, gady czy ssaki?

A teraz najtrudniejsze, czyli 11 osób:
1. Lusiaczka
2. Giga
3. Judysia
4. Haftyśka
5. Rrrrobaczek
6. Kapsacyinka
7. Pelasia
8. Agnieszka
9. Alcia
10. Zula
11. Mangosia

No to dziewczyny zapraszam do zabawy :)





1 komentarz:

  1. A ja zaproszenia nie dostałem to się sam wprosiłem :)
    1. Bór
    2.Lody
    3.Kawa
    4. Fantasy
    5. Ziemniaki (w końcu żyjemy w Polsce i staramy się mówić poprawnie po polsku)
    6. Jedno i drugie dobre :) a najlepiej jak rzeka wpada do jeziora :)
    7. Na słono
    8. Tylko i wyłącznie otwarta przestrzeń
    9. Noc
    10. 5D
    11. Gady, w końcu taka gadzina jak ja ciągnie do swoich :)

    OdpowiedzUsuń