piątek, 7 czerwca 2013

208. Mandala #3

Skoro już uporałam się z pracą dyplomową i troszkę uporządkowałam sypialnię mogę spokojnie zająć się haftowaniem i wyżywaniem się artystycznym ;) Przynajmniej na razie :)
Ruszyłam z moją mandalą :) Tak wygląda dzisiaj:




Bardzo mi się ta robótka podoba :)
A na koniec dzisiejsze spotkanie oko w oko z przedstawicielem świata owadów:


Cieszę się że moje wyroby z ostatniego postu się Wam spodobały :)
Ciapara- w sumie szycie poszło szybciej niż myślałam :) Najgorsze było zakładanie koronek, bo spódnica jest z plisek złożona, ale jak już człowiek do wprawy dojdzie to...
Promyk - nie było celem zrobienie sukni ślubnej, ale skoro już dwie osoby mówią że to suknia ślubna to niechaj  tak będzie :)
Katarzyna - ja też nie mam córki :) i jakoś się bezkarnie bawię tą lalką  ;)
Emmaja - i to jest właśnie rozdarcie... dzieci nie mam, i w sumie to nie wiem czy chciałabym mieć syna czy córkę... Chyba jednak syna, z babami są same problemy ;)

To teraz mykam :) pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

  1. Widzę że tobie blog też splatal figla z fotka. Mi robi to często ale mam na niego sposób. Usuwam zdjecie. Znajduje je na komputerze i prawy przycisk myszy - klik - wybieram odwroc zgodnie z ruchem wskazówek, później wybieram obroc przeciwnie do ruchu wskazówek zegara I ponownie je wgrywam do bloggera. Po takich operacjach wszystko jest jak należy. Spróbuj moze ci się uda bo zdjecie widzialam na fb I jest super. Jeśli potrzebujesz pomocą służę :)

    OdpowiedzUsuń