środa, 19 grudnia 2012

169. UFOSAL i SAL FB

Hurrra!!! Udało mi się skończyć zaczęty jakiś czas temu haft - facebukowy sal - haftowany las - 1 UFO. W sumie hafcik już jakiś czas temu zakończony, ale muszę pochwalić. A że dziś dzień UFOSAL więc przedstawiam:






Długo się go haftowało. Ale najtrudniejsze to było jednak zebranie się w sobie... teraz pozostaje go tylko oprawić i na ścianę. Już chyba nawet wiem gdzie zawiśnie :)

I jeszcze jedno. Przepraszam Was dziewczyny - uczestniczki UFOSALa, żę tak długo się nie oddzywałam. Ale mimo tego zaglądałam do Was i podziwiałam co wykańczacie!

Pozdrawiam Wszystkich!

1 komentarz:

  1. Brawoooooo! Ja jeszcze mam polowe, nie wiem kiedy sie za niego wezme! Karinko, gdzie Ty zaczynasz zimowac i kiedy bedziesz w stolicy? Pozdrawiam Cie serdecznie! Teresa Burzynska :)

    OdpowiedzUsuń